Skriver och skriver och skriver

Pappa har "tid med Gud" i några veckor. I princip betyder det att på nätterna så talar Gud med honom och pappa skriver ner det, och på dagarna får pappa besök av massa folk som han känner att han ska prata med om vad Gud har sagt till honom.
Ja, sen har han bett mig renskriva alla hans anteckningar. Så jag sitter framför datorn hela dagarna och skriver och skriver. Ja, igår tog jag ledigt från skrivandet, men annars har jag skrivit hela dagarna i flera dagar nu.
Mitt schema ser ut ungefär så här: frukost, skriva, liten fikapaus, skriva, Mamma in och pratar en stund, skriva, laga middag, skriva, skriva, ta ut hundarna, skriva, ta in hundarna.... Ja ni kanske förstår själva idéen...
Ibland tar man en paus och kollar Facebook. Fast där händer det inget kul så det är ganska så meningslöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0