What? No Sweden?

Jag kom på ikväll att jag skulle gå in och kolla om Sverige gick vidare till finalen i Eurovision eller inte. Så, jag kollade på BBCiplayer. Så udda att titta på sånt här med engelska kommentatorer. Iaf, så var det intressant att höra deras kommentarer när Sverige inte gick vidare. De verkar som om det blev en smärre chock för de stackarna. VA? Kom inte Sverige med? Att Sverige inte gick vidare var det enda land de kommenterade att det INTE kom med. Och sen säger mannen "Det kommer bli en stor historia i deras media imorgon." Var det det?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag vet faktiskt inte, men jag tror inte de va nån som klankade ner på Anna. För hon gjorde ett bättre framträdande på semifinalen än på uttagningen. Jag tror hon kom på plats 11:a. Så hade de tagit elva länder till final hade Sverige kommit me.



Jag säger bara, TACK England för erat stöd i denna svåra stund! ...hihi nej men ärligt, de va fint. Men eurovsion va kul att se på i alla fall. Rätt låt vann, och jag kan aldrig lära mig att kommentarer ska vara KORTA!

2010-05-30 @ 09:25:48
URL: http://lillapaau.blogspot.com
Postat av: emme

Hihi. Jag gillar dina långa kommentarer Pauli. ;) Fortsätt med dem du.

2010-05-30 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0