fortsättning på Iiiiiiiiihhh

Okej gott folk, när vi hade lugnat ner oss lite bättre insåg vi också att det var en snigel. Så jag hade el i att det var en mask eller larv.
Och, nej den kom inte från salladen, för två dagar senare hittar jag en till likadan som kravlade runt på golvet inne i vardagsrummet. Vi kan se spår efter dem på mornarna (de kryper runt där på nätterna). Det ligger som små små trådar av silver över golvet. Då är det de som har varit framme.
Jag vill knappt gå in i vardagsrummet nu.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fy vad äckligt! BLÄÄÄ! Usch jag ryser när jag tittar på den lilla snigeln med ris på sig!

2010-05-24 @ 16:02:14
URL: http://lillapaau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0