Not again!

Igår kväll när jag kom hem från skolan försökte jag gå ut på nätet och kolla min mail, men det ville inte funka. Det visar sig att nätet är nere för flera vi känner. Antagligen är det någon server som är nere. Vilket verkligen stinker för jag är helt beroende av internet. Vem är inte det i min generation?

Tack vare denna server har jag missat ännu ett elevrepresetationsmöte på universitet. De skickade ett mail igår kväll att mötet var flyttat till halv två idag. Jag kunde inte se det mailet förrän idag halv tre. Jättebra! Förra mötet var jag sjuk, det här mötet missade jag på grund av en server.

Så nu får jag sitta i biblioteket och använda skolans internet, som är så överfyllt av trafik att det knappt går öppna googles förstasida ens.

Alltid är det nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0