Hittat den!!!!

Det har varit en bra dag. Jag har återfunnit två saker som har varit försvunna ett tag nu.

1. Min mp3-spelare. Den har varit borta i mer än en vecka. Jag var inte ororlg, för jag hade räknat ut att jag har minnen av att den alltid följde med hem från de sista gångerna jag kommer ihåg att jag använde den. Så den var tvungen att vara någonstans här i huset.
Och det var den! Den hade åkt ner bakom sängen.

2. Mitt svenska bankkort. Samma sak där, jag visste att det var här hemma. Tar det aldrig ur plånboken annars och jag använde det här för ca tre veckor sedan. Så det måste vara här i rummet någonstans.
Jag har letat under varje möbel utan att hitta det.
Idag hittade jag det i min egen kontorslåda.

Ni kan tro att jag känner mig lättad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0