Himm-el-ri-ket äär näääääraaaa

Om du känner dig trött och sliten och som om inget är värt att lägga ner energi på, då har jag lösningen för dig. Gå till frisören och fräsha upp dig själv. Och allra helst till en frisör med massagestol.

Beställde tid på en frisörsalong förra veckan. Jag har gått och spanat efter en moderna salong ett bra tag nu och jag har bara hittat små lådor till salonger där de klipper "herrar och barn".
Men nu äntligen har jag hittat en som jag kan godkänna.
Så idag var det dags. Och jag upptäckte att det var värt all väntan.
För när hon skulle tvätta mitt hår, vilket jag älskar när dom gör, då upptäckte jag en total spabehandling. Till och börja med höjde hon upp mina fötter så där satt jag med fotpall. Fick mig att önska att jag hade valt ett par snyggare skor.
Och sen sa hon "jag sätter på massagen, säg till om du inte tycker om den".
Och där satt jag. Tio minuter i himmelriket. Mjuk stol, fotpall (jag blundade av välbehag så jag slapp titta på mina smutsiga skor) någon som masserar min hårbotten på ett väldigt proffsigt vis och samtidigt får jag ryggen masserad. 
Aldrig förr har jag önskat att jag hade smutsigare hår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅååhh! Låter underbart skönt!! Vilken lyxbehandling! Hoppas slutresultatet blev lika bra som jag kan tänka mig att det var skönt :)

2010-03-03 @ 19:11:04
Postat av: Paulina

Härligt! Känner att de hade man inte sagt nej till. Man slappnar av när nån masserar hårbottnen... snaaark! =)

2010-03-04 @ 09:34:54
URL: http://lillapaau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0