Fridfulla nattetider

Min syster är hemma på besök några dagar tillsammans med sin pojkvännen. Han sover i rummet intill mitt.

Och den pojkvännen kan snarka, så att man tror att Guds härar stormar fram över himlavalvet.

Bakom min andra vägg har jag min käre far, som snarkar lika högt som ett jordskred. Ja, sen har vi lilla hunden som snarkar värre än de båda två tillsammans.

Det är som att försöka sova mellan två konkurrerande sågverk.

"I frid ska du lägga dig ner och i frid somna in."

Jo men visst.... Inte inatt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Paulina

usch, va jobbigt! Du, saknar mailandet! =) Får ta och maila dig snart =)

2010-07-23 @ 18:39:32
URL: http://lillapaau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0