OS blockering

STÖRANDE!
Jag har precis upptäckt att jag kan inte kolla på svtPlay:s inslag från OS, de som visar på de svenska insattserna. Man måste vara i Sverige för att få se på de inslagen.
Så om jag vill se svenskar i aktion i OS måste jag titta på de sporter som engelsmännen är intresserade av och hoppas på att nån svensk är med i den sporten. Satt uppe till tre i natt och kollade. (Kom igen, det är ju OS!Klart man kollar.) Såg en enda svensk. Och jag har aldrig hört talas om honom. Visste inte ens att vi hade en tävlande i den sporten.
Jag till och med tittade på skidor, och där fanns det inget blå-gult så långt ögat kunde se. Det fanns några finnar, naturligtvis, men de vann inte de heller. De mest bara hände på i bakgrunden. Ungefär som finskorna i våran skolklass.
Det kanske är ett nationellt drag.


Jag fick inte ens se invigningen ju! Skulle kolla på den i efterhand. Men det gick ju åt skogen...


Jaja, heja Sverige på avstånd i alla fall. Kan nån låta mig veta när vi får medaljer?

Kommentarer
Postat av: Siwert

Calla tog GULD igårkväll. och även 4 platsen till Sverige. Pappa

2010-02-16 @ 12:52:58
Postat av: Fredrik

Guld igen , Björn Ferry på skidskytte, gött

2010-02-17 @ 12:28:12
Postat av: Emme

Det går frammåt.

Såg utklassningen av tjejernas hocky mot Kanada. Jag kunde inte titta. Fick byta kanal.

2010-02-18 @ 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0