Just nu

Det här får gå fort. Ville bara uppdatera lite. Jag tog mig från Edinburgh till Luton, från Luton till Uppsala, en natt i Uppsala, en dag med systrarna Stockholm, en natt hos min syster i Kungsängen. Sen i torsdags är jag i Småland. Hälsar på föräldrarna och kompisar.

Ville bara skryta lite (och gnugga det i näsan på pappa). Vi har en gammal tradition i vår famij att när man är ute och åker bil så får man räkna poäng i hur många vilda djur man ser från bilen. Igår bad jag honom om en kväll där vi helt enkelt åker runt och tittar om vi kunde se några råjur eller harar eller vad vi nu kunde se.
Pappa vinner alltid på de här resorna. Han är makalös till att se djur som ingen annan ser. Dessutom sitter han fram i framsätet. Jag satt i baksätet där jag har två säten framför mig och en massa andra saker som skymmer sikten.
Men jag vann!!!!
Jag såg mer djur än pappa!!!!
 Ha Ha =D
19-18 till mig.
Hurra hurra hurra hurra. Jubel!!!

Man får glädja sig åt varje liten seger.

Kommentarer
Postat av: Siwert

Ja grattis till den segern från din TRÄNARE: PAPPA

2010-04-14 @ 06:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0