Hej allihop!

Hej alla glad människor. 

Jag kan ju i alla fall säga att det är skönt att vara tillbaka på mitt eget rum, och minst lika skönt att vara tillbaka vid min egen dator. Den är enklare att använda för den är inställ på mig, den vet vilka webbplatser jag gillar osv. Och så har jag saknat min musikmeny.

Medan jag var hemma hade jag födelsedag och min present i år, från mina föräldrar och hälften av syskonskaran var en gitarr. Jag älskar min gitarr!


 




Det följde med ett gitarrfodral. Så nu går jag runt i världen med en gitarr som gör reklam för Smålands Musikvaruhus i Nässjö. Jag tvivlar på att särskilt många i Luton kommer gripas av lusten att handla gitarr i Nässjö. Men det är ju roligt att de tänker stort. ;)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Najs, jag borde låna en gitarr och lära mig spela. Jag som har en far som är grym på att spela =)



Längtar att få lyssna på ett gitarrsolo sen =)

2010-05-03 @ 15:17:27
URL: http://lillapaau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0