Varning: inte det muntraste inlagget

Jag har precis suttit och surfat lite pa Facebook och tittat pa lite bilder pa mina komisars sidor. Mina kara Smalandsvanner Emange och Fagbag och jag blir bade helt varm inombords och lite ledsen nar jag tanker pa oss tre.
Vi blev nara i tonaren nar vi varje vecka efter ungdomsgruppen stannade kvar nagra timmar i kapellet och bara pratade om alla mojliga lojliga saker. Favoritamnet var val lararna pa skolan. (Det var nagra underliga larare.) Snart hade vi utvecklat den underligaste humor man kan tanka sig. Och samma smak for underliga filmer. Vi tittade sonder Sunes Sommar och vi lyckades hitta valdigt mycket humor i den allvarliga Rannstensungar som inte alls ar rolig. Pippi Langstrump pa rymmen har sina sma godbitar ocksa. (Nar Tommy trillar i backen.)

Ja, sen flytade jag. Sen flyttade dom. Vi fick alla nya vanner och nya grupper. Vi har utvecklats valdigt olika. Och nu ar det lite svarare att umgas for varje gang vi traffas. Vilket gor mig ledsen.

Har ar en halsning till mina tjejer.
Ni kommer alltid vara mina vanner. Jag alskar er och saknar vart flum. Puss pa er.

P.S. Kom ihag att vi ska tvinga alla vara barn att aka till Astrid Lindgrens varld nar vi blir stora. D.S.

Kommentarer
Postat av: stina

(L) I SOMMAR ÄR DU HEMMA! :D

2009-05-15 @ 20:43:50
Postat av: Emma

Naw! Vad söt du är!

Miss you! men snart träffas vi!

Klart du alltid kommer vara min vän med <3, vi växer upp och blir vuxna, men vi kommer alltid ha tonåren tillsammans!

2009-05-15 @ 20:56:20
URL: http://emange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0