EU kranglar bara till det

Jag vet inte hur man sa tolka den har drommen. Men jag dromde inatt att jag for forsta gangen skulle fa traffa min klass till nasta ar pa universitetet. Den var forvanandsvart liten for att vara pa universitetet. Ca tolv personer tror jag. Och jag tror Hanna Montana var en av eleverna.
Konstigt nog sa traffades vi i en bastu. Av alla platser.
Anledningen till att vi traffades var att EU hade forsokt bevisa att de faktiskt gor nagot pa dagarna och bestamt att nu skulle man inte kunna studera som en EU student langre, utan alla skulle studera i sina hemland, varhelst programmet man sokt fanns och dar EU stoppade in dig. (Inte visste jag att Hanna Montana kom fran Sverige.) I mitt fall innebar detta att jag skulle placeras i Umea.
Jag vill inte plugga i Umea. Jag skulle garna bo i Norrland. Men inte plugga pa Umea universitet. Jag har varit dar och gillade det inte.
Jag hoppas att EU inte hade samma drom som jag.

Kommentarer
Postat av: Paulina

hihi, du har så roliga drömmar. "ja då har vi ett viktigt möte på torsdag klockan 15:00 och jag tror vi tar det i konferansbastun som vanligt!" haha =)

2009-05-13 @ 14:33:47
URL: http://veteskivan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0