Lista stulen från Veteskivan

Nån gång ibland kan det vara kul med sånna här. Kan väl vara kul för er att läsa lite om er bloggare.


Har du pojkvän/flickvän? - Nej, och deffinitivt inte det senare.
Är du kär? - Kan inte minnas att jag någonsin har varit.
Hur tidigt stiger du upp? - Ja, även om klockan ringer vid sex så blir det oftast ca sju som man rullar ner på golvet och tvingar upp ögonen. På helgerna blir det ca åtta, för då vaknar brorsa och stormar in på rummet och sjunger allader för mig.
Vem/vilka vet mest om dig? - Staten. Nej, mamma, systern och barbiesarna.
Gillar du att slåss? - Bara när jag vinner.
Vad ska du göra ikväll? - Säg det, det undrar jag med. Jag funderar på bio, men det blir antagligen hemmakäll med brorsan.
När var du senast full? - I mit förra liv. Nej, jag har aldrig varit full.
Har du utländska föräldrar? - Det beror väl på var man bor. Men mina är i alla fall från småland och västerbotten.
Var har du ont? - Jag har ett litet blåmärke på benet, fast det gör inte så vrst ont. Men närmare kommer jag inte.
Är du bra på att måla? - Ja, streckgubbar är min specialitet. :D 
Vem kramade du senast? - Jag tror det var en av tjejerna från kyrkan som var här igår natt.
Vad längtar du till? - Torsdag när jag flyger hem till Sverige tio dar.
Vad heter dina husdjur? - Rasmus, Noa coh Pippilina, Två hundar och en fågel.
Har du körkort? - Nopp.
Favoritgodis? - Choklad. Men jag saknar salmiak på lakrits också.
Morgon- eller nattmänniska? - Natt är jag rädd. Jag kan säga till mig själv att städa mitt rum hel dagen och sen hitta inspiration att göra det när jag är på väg i säng.
Sparare eller slösare? - Jag sparar pengar en månad för att kunna slösa bort dom på en enda dag i klädaffären eller en resa.
Har du några homosexuella vänner?  - Nej, inte vad jag kan komma på.
Bio eller promenad? - Jag gillar promenader. Men de är så enkla att fixa att bio är lite mer spänande, så jag väljer nog bio.
Är du kittlig? - Jag varnar mina vänner att kittlar demig kan jag inte svar ör om jag anske slår till dom i panik.
Rädd för insekter? - Ja. Jag kan klara av dem, men de är fula, äckliga och läskiga.
Anser du att du är stark? - Beror på vem man jämför med. Men inte särskilt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Angående från om Emelie i är kittlig. Svaret är JA! Men jag varnar er, ni gör det på egen risk. Emelie försvarar sig med sparkar! =P

2009-03-21 @ 18:28:53
URL: http://veteskivan.blogspot.com
Postat av: Syrran

Go go tjejen!! Bara ge dem vad de tål, flickorna Arréhn ska man inte kittla, för sin egen hälsas skull...

2009-03-23 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0