Förklaring

Ja, i lördags morse fick jag förklaring på min otroliga trötthet på kontoret i fredags.

Jag vaknade med en öm hals. Nu sitter jag hemma i feber. Och har rinnande ögon som jag täcker över för att slippa ljuset, för det gör så ont. Rinnande näsa och rosslande hals. Halva natten spenderades i feberfrossa. Bihålor som försöker bygga ut genom mina kinder.
Dessutom är jag öm på skinnet under näsan efter alla näsdukar som skrapats emot det.

Det är synd om mig!
(Krya-på-dig-kort är välkomna)



Det läskigaste är ändå att min syster hemma i Sverige har samma sjuka. Man kan ju tro att det går baciller i släkten. Mot all vetenskaps vetande. Men de har ju inte luskat ut allt. Det kanske finns telepatisk sjukdomsöverförande.
Pratktiskt vapen i krig.

Ha de gött folk. Håll er borta från telepatiska sjuklingar.

Kommentarer
Postat av: Catha

Ja, du vännen! Det var en fruktansvärd förkylning! Har fulständigt medlidande med dig!! Puss och kram!

2009-03-06 @ 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0