Trummvirvel......

Denna tjej (jag) har antligen gjort nagot som resten av varlden anser vara vardag och vanligt. Jag har vantat in i det sista.
Som den lilla raddharen man ar.

Jag har fargat haret.

AAAAAAHHH

Kors i taket.

Vilken farg?

Rott

(Den runda bokstaven ska ha prickar over sig)

Min frisor sa att det skulle vara snyggt i lockigt har.
Sa jag kopte fargen i november.
Och nu antligen fick jag hjalp av min kompis som var har pa besok att faktiskt lagga fargen I haret. (Jag fragade brorsan om han ville hjalpa mig, men han var inte sa intresserad.)

Men nu antligen. Jag har morkare har med rod ton.
Jag gillar det!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Emma

Nice! Upp med bild! :D

2009-04-15 @ 21:54:32
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Paulina

Håller helt och fullt med föregående talare. UPP MED BILD!!! Jag vill se ju =)

2009-04-16 @ 18:45:49
URL: http://veteskivan.blogspot.com
Postat av: Syrran

Go, go, tjejen! Bild!!!!!!!! Vi vill se! Kram på dig, världens finaste lillasyster!!

P.s. Gick det bra med tvätten?

2009-04-19 @ 12:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0