Systerkärlek

Jag är hos en kompis och vill vara med henne så det blir ett kort inlägg. Jag vill mest skicka en hälsning till min syster och tacka henne för några sköna dagar i Sthlm. Det är alltid så skönt att få koppla av med henne och bara vara sig själv utan att behöva göra något. Det är balsam för själen att få bråka med henne.
Vi har pratat, shoppat, lagat mat och haft en liten fest och bara haft en underbar tid. Och detta gjorde hon med mig fast hon hade en tuff vecka ändå.
Så, ni som inte visste det än: Jag har blivit bortskämd med den bästaste finaste syster som finns och jag lånar inte ut henne. Hon är bara min syster. Oavsett om hennes kompisar säger att hon är deras så är hon bara min.
En lååååååång kram till dig så att den räcker ända till i juni när vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Å en lååååååååång kram till världens finaste lillasyster!!!!!!!!!!!!!

2009-04-05 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0