Sjalvberom

Om man far vara lite sjalvgod sa gillar jag faktiskt min egen blogg.

Den ar inte en uppenarelse av genialisk lay-out. Den ar inte den mest besokta pa natet. Och ibland flippar jag ur och skriver de mest irrelevanta saker som far alla att tanka "jaha, och varfor skev hon det har?".

Men den ar trevlig. Fin. Manniskorna jag tycker om har i varlden laser den och tycks ju uppskatta den. Och jag gor mitt basta for att ge den lite av vardagens ironiska humor. Vilket ger den lite attraktionsformaga.

(jag undrar om det var ratt ordval)

Jag har suttit och surfat runt pa lite olika bloggar namligen. Folk jag kanner och bloggar jag aldrig ens har hort talas om. Och vissa gillar jag. Andra inte. 

Sen kollar jag min. Den ar mysig. Lattsam. Och ibland tung. Jamn strom med besokare. 

Erkann att den ar bra!

Jag tycker det iaf.....

Kram pa er.  

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart den är bra! :D

Jag vet ingen annan som skriver så kul som du! den tallangen skulle jag vilja ha!

2009-04-24 @ 18:59:38
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Syrran

Den är den bästa!! Älskar att följa den!

2009-04-29 @ 04:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0