Dagens rapport

Brorsan ar hemma igen. Vi har inte traffats sen innan jag reste hem. (Eller, jo jag traffade honom tva minuter morgonen som han akte.) Han har varit ute och rest i jobbet. Jag har varit ute och rest i roliga syften.
Det ar lordag morgon. Vi sitter i var sin fatolj. Jag skriver och han pratar med var kara syster. Frukosten star pa bordet.

Jag ska aka och tvatta idag. Pa tvattomaten. Min och brorsans tvatt. Jag tror aldrig att vi haft ett sant tvatlass forut. Sa det kommer ta ett tag.

Jag ar dodstrott. Och ska pa fest ikvall. Sa det kan bli intressant. Somnar val med huvudet i efterratten.

Nu ska jag packa ner lite underhallning i tvattpasen (bok och musik) och sitta och titta pa tvattmaskiner som snurrar runt i ca tre timmar. Ha medlidande.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulle haft en barbar dator med mobilt bredband så hade vi kunnat hålla varandra sällskap!

2009-04-18 @ 19:15:45
URL: http://e_mange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0