Debut

Vill bara säga det:
Jag har denna kampanj gjort debut.
Jag har skrivit en sång. Country kan tilläggas. Man blir väldigt inspirerad till country när man har lyssnat på så mycket denna kampanj att jag hör country-takt när jag sover. Men jag har alltså skrivit en sång och sedan uppträtt med den inför publik. Men musiker.
Och många har kommit fram och berömt mig för den. T.o.m Bosse och Anita, (för er som inte känner till dem är de ute och sjunger kristen country på marknaden och är ganska stora inom detta) båda har kommit fram kanske två gånger var och sagt att det var en jättebra sång.
Då får man vara nöjd med sig själv.

Här är refrängen:

Till dina gröna ängar
 ta mig jag ber
Vid dina lugna vatten
 vill jag lägga mig ner
Och låt ditt bor stå
 dukat med allt du har
Här i din still vila
 vill jag dröja kvar

Sången bygger på 23:e psalmen.

Kommentarer
Postat av: David

Vill bara meddela dig att jag troget läser din blogg och ser fram imot de få rader som precenteras. Häftigt att ha skrivit en sång SAMT framfört den! Bra jobbat. När kommer du ner till UK då???

2008-09-09 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0