Gottgörelse

Talade med min kära bror på msn idag. Han klagade över att han inte var nämnd någonstans i bloggen. Jag sa att det kanske kan bero på att han flyttade utomland lagom till dess att jag började skriva blogg. Men jag får väl gottgöra honom här nu då. Tillägar honom denna lilla sångtext.

I love my brother
becouse he's everywhere
I love my brother
becouse he's very faire
I love my brother
but he has left me alon here in Sweden.

couse he's in England
doing very good jobb
and watching sunset
on his favorite pub
and allways sending me
a detailed description on the cellphone.

I love my Brothar
simply love my brother

Melodi: We love you Freddi.
Inte riktigt säker på melodin alla gånger så ursäkta probem vid sjungning.

P.S. Detta är inte ett beställningsverk D.S.


Kommentarer
Postat av: David

SÅ ska det låta!!! Jag är hedrad, rodnar långt upp över öronen. Nu känner jag nästan lite press på mig att åstakomma en "gensvarssång" (inte helt säker på att det ordet finns i svenska akademins ordbok).
Saknar dig Emme.
Ps: Jag älskar dig med.

2008-05-14 @ 14:35:10
Postat av: Julia

Åååh, vad fint med syskonkärlek! Men att David jobbade på en pub visste jag inte... jag tror han sa något annat till oss... Hmmm, jag får nog reda ut det här när jag är där nästa helg...

2008-05-16 @ 13:33:33
Postat av: Julia

ok, det stod visst inte att han jobbade på en pub, läste lite snbbt...

2008-05-16 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0