OJOJOJOJ

okej "folks"
Kan ni alla säga det i kör:

KORS I TAKET!!!

Hon har skrivit ett inlägg!


Jag vet, jag bara la av, försvann från nätet. Inte ens FB finns kvar på min horisont.

Men nu, just idag, blev jag sugen igen. Plötsligt fanns det inget annat jag ville gära än att skriva blogg.
Mitt förra inlägg handlade om hur mycket jobb det skulle bli att renovera lägenheten. Nu, nästan ett år senare, så är den klar!
Ja, inte toaletten och trappan. Eller balkongen. De ser fortfarande ut som Hej kom och hjälp, men "Hey, what can U do".
Idag sitter jag iaf här i min vackra lägenhet, o min fantastiskt sköna och knarrande soffa och njuter av det fantastiska majvädret. Solen lyser in genom mina vackra fönster och påminner mig om att jag behöver putsa mina dem. Fåglarna kvittrar i slänten på baksidan och från CD-spelaren kommer de vackra tonerna av "En blomstertid nu kommer". Det är nästan så att man vill åka och köpa klänning till skolavslutningen. (Inte för att jag ska på en utan för att man brukade göra sånt så här års när man var liten.)

Istället för att shoppa klänning så planerar jag hur jag ska inreda min balkong. Jag ska bygga en sittplats, sy kuddar, plantera blommor, göra lyktor och bygga en hylla. Åh, det är så otroligt roligt!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Paulina

KORS I TAKET!! :)

2012-05-07 @ 18:31:30
URL: http://www.lillapaau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0