Sista veckan

 Sista veckan på terminen. Som väntat ska allt hända den här veckan. Och jag som börjar bli en normal person igen efter att ha varit riktigt nere och kraftlös ett bra tag nu.


Men det är okej. Jag har humöret i behåll. Gud är fortfarande god och jag är fortfarande Hans favorit. (Han måste ju ha nån till att pigga upp Hans vardag)


Denna vecka ska jag:


·         Skriva en uppsatts på 2500 ord där jag analyserar texter

·         Skriva en till uppsatts om grammatik och min egen framgång i den.

·         Transkribera en sångtext.

·         Skriva en rapport

·         Skriva summeringar av några texter

 

Så det är jobb jobb jobb. Men som sagt var, humöret är uppåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0