Rumskompisar

Finns det nått jag VERKLIGEN inte gillar så är det insekter.

Nu för tiden bor jag med dem.

På kvällarna när jag går ut i köket för att dricka, får jag hoppa mellan sniglarna som ligger på golvet i vardagsrummet och köket. Jag brukar få dumma idéer om att det en kväll kommer ligga en superstor fet snigel i vardagsrummet som fyller upp hela rummet och slukar mig hel när jag kliver in.

Jag hade ihjäl en gråsugga på mitt sovrumsgolv för ca två veckor sedan.

När jag är uppe sent på kvällarna får jag ibland sällskap av en gigantisk spindel som kliver in på mitt golv, står och glor på mig i tio minuter och sen går han igen.

Idag har jag myror på min fönsterbräda också.

Ska jag ta det som ett tecken på att moder jord vill att jag flyttar ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0