Senaste nytt

Sen sist jag skrev: Är tillbaka i Luton. Vädret är katastrofalt tråkigt. Ena dagen är det sju plus. Andra dagen står landet stilla på grund av snöoväder.
Har börjat skolan. Är väldigt annorlunda mot förra terminen. Favoritläraren har vi inte längre. Vi studerar plötsligt bara massa texter. Förra terminen var det bara tal. Har en ny lärare som är väldigt sträng jämfört med de andra. Och en av mina kurser har jag varit på två gånger nu utan att varken elever eller lärare dök upp. Jag satt ensam i ett mörkt klassrum.
Brorsan svävar på moln. Han har fått flickvän. Så han är mest på skype nu för tiden.
Huset är svinkallt. Så jag sover med fyra täcken och varmvattenflaska varje natt. Det är så kallt här hemma att jag inte kan vara hemma på dagarna så jag går till biblioteket bara för att värma upp mig.
Mamma har haft födelsedag. Återigen känner man sig lite dum som inte kan vara hemma och fira henne. Men hon sa att det blev en bra dag så jag får väl ta henne på orden.
Jag har massa böcker att läsa, Bara det att inte många av dem är inte skolböcker och jag kan inte bestämma vilken som är mest viktig att läsa just nu. För tillfället håller jag på med en roman som är väldigt talande, spännande och lärorik. resa från tyst planet av C.S. Lewis. rekomenderas.  

Ja, liten uppdatering så att ni vet vad som händer.

Nu är jag trött och ska sova. Gott natt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0