Utvärdering av det nya rummet

Stenhård säng!!!! Alltså Bulgarienvarning på den. Det är en resårmadrass. Men jag tror att de la en planka längst upp. Måste se om jag kan få tag på en bäddmadrass att ha uppepå.
Fiskakvariet störde mig inte. Tack och lov.
Knarrande säng. Som bara den. Rör du på lilltån tror grannarna att du brakar in genom deras vägg.
Skrivbord. HÖGT. Lagom för mig om jag står upp och skriver.
Temperatur. Det var faktiskt en aning kallt. Jag hoppas det beror på att elementet inte är på och inte att fönstret läcker.
Lyhörhet. Ja, än så länge har jag inte hört en människa. Man kan ju undra om jag är ensam här.
Toaletten. Jag trodde att jag hade sett den minsta toaletten i världen, men jag hade fel. Allvarligt talat, den är mindre än toaletterna på flyget, bussen och tåget tillsammans. Du kan knappt stänga dörren för dina föttter blir för långa. När du sitter ner kan du bara sänka hakan två centimeter så har du en spolningsbar hakklapp i form av en liten skål som ska likna handfat.
Badrummet är fint iaf.

Kommentarer
Postat av: David

HAHA små toaltter måste vara något som går i det kvarteret. Första gången jag kom till Luton bodde jag på ett hotell nära ditt kvarter. Toan var så liten att jag fick bära ut lite saker före jag gick in!!! HAHA härliga små britter!!!

2009-10-06 @ 23:20:07
Postat av: Syrran

Du är helt underbar på att beskriva saker roligt!! Stort skratt!

2009-10-11 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0