Two down, three to go

Världen huvudvärk har jag, men det var det värt.
Idag har jag gjort mitt andra prov. Och det gick bättre än jag hade räknat med. Lättare frågor än vad jag hade trott.
Känns som en börda har lyfts av mig. För varje lite sak man kan bocka för på "att göra"-listan så blir livet lite bättre.
Nu ska jag förbereda min presentation jag har imorgon. Ska bli skönt när den är över. Jag hoppas jag slipper vara nervös. Det går alltid åt skogen när man är nervös.
Sen ska jag skriva en rapport. Antagligen blir det mesta av den gjort imorgon. Måste vara så klar som möjligt på torsdag, för då åker jag bort och blir borta över helgen.
På tisdag kommer det svåra provet. Längtar inte. Men jag längtar tills det är klart. Alltså tisdag eftermiddag. Då ska jag fira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0