Jag ska till Norra Skottland!!!!!

Jag har precis beställt en endagsbussresa från Edinburgh till Norra Skottland. Jag ska se Loch Ness och Glencoe och hedarna och bergen och små bevarade byar. Ååååååh jag längtar!!!!!!!!!!!!!!

Oj, jag kanske ska förklara. En kompis från Uppsala kommer hit och hälsar på under påskhelgen. Jag ville göra en resa av något slag och hon hängde på. Jag började titta omkring på olika ställen att åka till, och det slutade med att vi bestämde oss för Edinburgh. Det blir tåg upp dit på långfredagen, endagsbusstur på påskafton runt omkring i Skottland, Gudstjänst och Edinburgh Castle på påskdagen.
Tillbaka till luton på måndagen.
På tisdag flyger jag hem till Sverige för en veckas besök.

Jag kommer ha ett helt otroligt påsklov!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0