Händelserikt

Bra dag idag.

Pratade med en vän.
Tittade på en film.
Brorsan ringde, sa att han var i Luton och vi borde träffas. Inte mig emot. Så jag gick till hans hotell. sen satt vi bara där och pratade och tittade på bilder och fåna oss som vi brukar. Hur mysigt som helst. Saknar att h honom i närheten så att det är enkelt att träffa honom.
Sen var det ungdomsträff. Jag spelade massa biljard och vann en massa, sen blev jag skadad medan jag spelade luft hocky (skar upp ett litet sår på höger pekfinger). Hoppade i studsborgen och lyckades, bokstavligt talat, landa på näsan. Gjorde ont. Fem minuter senare vänder jag mig om mitt i ett spel och blir träffad av en boll rätt i ansiktet.
Superkul dag!

En vän tog sin examen idag också. Fick sin andra Master i typ datateknik. Jag vet att det är datorer, inte riktigt hundra på vad inom datorer. Men, ett stort grattis till honom.

Kommentarer
Postat av: Siwert

VAR RÄDD OM DIG

2010-03-27 @ 07:50:51
Postat av: Anonym

Blubglubbglubbliglubglubb!!! Fine turkey fine turkey! puss puss puss puss...

2010-05-04 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0