Dagbok

Vissa dagar har man massa att skriva om inget alls. Andra har man inget att skriva om massa. Lite sån där inget om massa dag idag.
Men, iaf så har jag fått börja skriva dagbok för vi håller på med dagböcker i skolan. Håller på att analysera olika sorters texter. Började med dikter. Fortsätter nu med dagböcker. Har fått läsa lite olika dagboksinlägg av berömda dagboksskrivare. Riktigt roliga små inlägg. Och ett som fick mig att gråta. Blödiga jag.
Iaf, jag har kommit fram till att jag är sjukligt oförmögen att skriva korta saker. Ska det skrivas, så ska det skrivas på allvar. Så det blir sida upp och ner, sen har jag kramp i handen. Och det tar ju en evighet. Så man hinner ju tröttna. OCh så vill de väl helst att det ska va på engelska, nu när jag är en engelskastudent. Men se det blir inget med det.

Okej, nu vill jag göra en efterlysningen igen. Det är aldrig någon som kommeneterar. Vart tog ni vägen egenkligen? Sitter jag här och skriver för mig själv?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Nej verkligen inte, jag har bara suttit o väntat på att du ska skriva nått på bloggen ;)

2010-01-30 @ 14:38:43
URL: http://nallepunktnu.blogspot.com
Postat av: Storasyster

Jag är OFTA här och spanar, har likssom inte kommit in så mycket att kommentera på... Kan bero på skrbenten på denna blogg, eller att det har snackats lite på andra komunikationskanaler på sistone... Kjam!

2010-02-02 @ 20:52:12
Postat av: Siwert

Jodå jag läser allllltttt. Kanske hinner jag inte skriva men läser gör jag Ibland med ett skratt leendeoch ibland en tår. Kram

2010-02-07 @ 12:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0