Ett sånt där jobbigt inlägg

Jag tycker personligen att det är fånigt med folk som bloggar och så skriver de bara små korta inlägg typ, nu ska jag äta detta till frukost och nu ska jag gå ner på stan och handla ny maskara eller jag vet inte vad. Jag menar, måste man nödvändigtvis berätta dessa saker för folk sm inte bryr sig iaf kan man väl begränsa dem till statusuppdateringarna på Facebook. Att starta en hel blogg för det är ganska så otroligt onödigt. Skriv något lite mer speciellt än tre rader där du beskriver dina två gågna timmar. Skriv ett lång inlägg på kvällen istället. Ingen orkar kolla din blogg fem gånger per dag för att läsa samma sak fem gånger.
"Idag ska jag gå ut. Nu är jag ute. Det började regna när jag var ute så nu ska jag börja gå hemmåt. Nu är jag hemma från att ha varit ute. Vet ni, idag har jag varit ute.
Ingen bryr sig.
Använd utrymmet till nått lite mer produktivt.

Jag kan skriva ett jobbigt ett till er.

Nu ska jag äta. Sen ska jag möta en kompis på stan och hänga med henne att titta på lägenhet. Sen är det ungdmsträff resten av kvällen. Ses om två timmar.

Inte egenkligen för jag är faktiskt upptagen om två timmar. Som man borde vara med tanke på att man just beskrivit vilken upptagen person man är.
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0