Elevating....

Just nu borde jag göra mig iordning för att gå till universitetet. Men jag sitter här och skriver. Inte för att jag inte vill gå. Utan för att jag helt enkelt fick lust att skriva en rad om nägot.

Idag har jag varit på Heathrow flygplats. Det är väl också en sak man ska ha sett. Kanske får se den mer från insidan, om ni förstår vad jag menar, i framtiden. Den här gången körde vi dit min rumskompis. Hon ska till Indien. Fäljde med henne till incheckningen, traskade runt inne på området lite, sen lyckades vi ta fel hiss.

Vi skulle ta hissen till parkeringshuset. Men vi lyckades ta hissen till ankomstvåningen istället. Emellan våningen vi kom från och bottenvåningen finns det massa våningar fulla med personal. När vi fattade att vi var på fel hiss, blev vi i alla fall tvugna att åka hela vägen ner, stanna på VARJE våning och hämta upp eller lämna av folk. Det tog en evighet. Och vi kämpade med skrattet. Som vanligt.
Tänk att det alltid ska vara nått tokigt som händer.

Nu måste jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0