Nervös

Det är inte en människa som tittar på min blogg nu efter den inaktiva sommaren. Men jag får nog börja skriva igen så kommer ni snart tillbaka, det brukar ni göra.

Jag kan iaf meddela att jag flyger till Luton den 21. Börjar skolan den 22. Så tänk gärna på mig. Jag kan ju meddela att jag är VÄLDIGT nervös. Går runt med ett konstant tryck över lungorna, har gjort sen en vecka tillbaka snart. Brukar må så i stressade situationer. Det här känns som en stressande situation.
Mindre än två veckor kvar. OCh så mycket att göra. Massa konstiga tankar om att jag har missat ngt i förberedelserna så de släpper inte in mig.

Iaf så förändras nu bloggens innehåll igen. Först var det en bibelskoleelev-blogg. Sen blev det en flytta-utomlands-blogg. Nu blir det en Studera-utomlands-blogg. Ja, jag försöker ju variera mig iaf.

Tänk på mig och sänd mig gärna lite uppmuntran. Jag kan behöva det.

Kram alla vackra människor.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ropligt kunna följa dej nu när du far igen, både bra och dåligt. Jodå varit här några gånger under sommaren mennnn.....

2009-09-09 @ 13:26:21
Postat av: Syrran

Välkommen tillbaka kära bloggare! Jag läser troget här... Du har dock varit lite frånvarande ett tag, men: den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... Lycka till med allt som ligger framöver!

2009-09-09 @ 18:57:05
Postat av: Bror 2

mmm visst finns det vi som läser

2009-09-12 @ 18:35:05
Postat av: Emma

Lycka till :).

Dax att ändra designen igen nu då? ;).

2009-09-14 @ 11:59:05
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag läser också! Har väntat hela sommaren på nya inlägg. Blev så glad när jag nu fann tre stycken! tackar tackar! Lycka till med studierna!

2009-09-19 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0