Dagen F (som i Flytta)

Dagen är här människor. Den ödesdigra dagen i september. Dagen F. Ikväll lyfter mitt plan och jag åker tillbaka till Luton. Dagen jag väntat på sen jag ansökte till skolan är nu här.

Lite läskigt att nå till det man fantiserat om så mycket. Det liksom visar sig att fantasi har makt. På nått sätt.

Förra året när jag flög in över England så sög det till i magen på mig när jag såg ljusen och jag bara visste att jag skulle få ett bra år. Och det blev så. Jag hoppas att jag känner samma uppspelthet den här gången.

Ja, nu börjar ett nytt kapitel i Boken Om Emelies Liv.

Nån som skulle köpa den boken?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag, jag, jag, jag vill köpa den!!!!!

2009-09-21 @ 12:25:54
Postat av: David

JAAAAAAAAAAA!!!! För du skriver så bra!

2009-10-06 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0