Äntligen

Nu är den ÄNTLIGEN här, min efterlängtade torsdag. Idag kommer jag (förhoppningsvis) äntligen bli registrerad i denna skolan jag gått i i mer än en vecka nu. Jag säger förhoppningsvis, för så som administrationen har tappat bort mig gång på gång börjar jag undra om datorerna i Luton är allergiska mot mig.
Idag ska jag registreras hos en doktor också. Mindre spännande, men minst lika viktigt.

sen tar man en paus på några timmar. Då går jag och en kompis på promenad, hon vill se Stockwood Park, den stora parken som är min tillflyktsort när jag behöver lite ensamhet, promenad och natur. Jag ska visa henne min park. vi ska gå på discovery Center och ha picknick. Ska bli jättemysigt.

Sen ikväll händer sak nummer tre av viktiga saker. alla viktiga, avgörande saker händer idag.
Jag flyttar in i mitt nya rum ikväll. Nytt hem. Nya människor att bo med som man inte känner.

Jag erkänner gärna att jag känner mig aningen stressad, vilket bara är dumt för jag vet ju att det kommer gå bra. Inget att oroa sig över.
Jag kommer ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0