The Lionking

Tjejerna har vaknat och smyger runt ute i hallen som om jag inta var vaken fast klockan är tio på morgonen. De tycks tro att jag sover. Jag undrar om de är hungriga. Hoppas inte de är för hungriga för jag har inget bröd. Måste gå och handla.
Idag reser tjejerna hem. Åker med bussen halv två. Kommer bli tomt och tråkigt när de åker. Även om vi inte har gjort saker ihop hela yiden så har jag haft vänner här och vi jar haft kul. Skönt med lite avbrott mellan böckerna.
Måndag till tisdag var de i London och jag var hemma i Luton med böckerna och skolan. Sen igår, tisdag kväll, åkte jag in dit efter att jag var klar i skolan. Vi gick på pub och åt mat och sen hittade vi ett litet café i Covent Garden där vi tog efterrätt och kakor. Satt där en halv evighet och fikade, lyssnade på kvinnan som sjöng opera utanför och sen satt vi och försökte komma på så många svenska folkvisor som möjligt.
Vid halv sju var det väl dags att trava iväg mot teatern.
Vi gick på musikalen The Lionking igår.
Helt otroligt! De var människor som var djur. Alltså det var verkligen imponerande. Jag rös, grät, satt med gapande mun omvartannat.
Jag rekommenderar den!!!!!
Nu måste jag gå och fixa den där limpan nu. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0