Senaste Nytt

Vårat "sitta hemma och hänga"-gäng har utvidgats. Nu är det inte bara jag, brorsan och kollegan. Brorsan har slagit till och dragit med en kille från församlingen också. Hans huvudsakliga samtalsämne är motorcyklar. Varje gång man pratar med honom så måste de åtminstone nämnas. Trevlig kille! Bara väldigt passionerad över två hjul med en motor emellan.
Så, i och med detta har samtalsämnesområdet utvecklats. Med ännu mer motorer. Så nu är det Spränga-filmer, krigsdokumentärer, Mythbusters, inlägg på youtube om starka motorer och olika sorters olyckor som gäller som tidsfördriv på kvällarna. Och nu lägger vi till motorcyklar och Youtubeklipp om hur fort dom kan åka.
Vad får vi? En Boys night out.
Jag känner mig som ingrediensen som får såsen att skära sig.
Jag måste jobba hårdare på mina tjejkompisar

Nyheter sen sist.
- Jag har ansökt och blivit antagen till University of Bedfordshire. Så jag ska gå programmet English Language Studies här nästa år.
Börjar i September.
Och jag ska inte utvidga era sinnen med att berätta om årsvgiftens storlek. Tack och lov finns det stipendier och CSN.
- Jag ska åka hem en vända. Åker hem nästa vecka. Ska hälsa på och göra högskoleprovet (!). Längtar!! Men jag är lite bekymmrad över era väderförhållanden hemma. När ni fortfarande har snö så går jag till jobbet i kortärmat och jackan i handen.
- Allarligt, vi har snödroppar och påskliljor överallt. Solen är som  april, början på maj. Dikena fylls av tussilago och maskrosor. Kom ifatt Sverige!

Nej, nu får ni inte veta mer. Lagom är bäst (se, jag är fortfarande svensk. Jag tror fortfarande på kraften i ordet lagom.)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vi har också snödroppar och sånt!! Och det mesta av snön rinner bort idag... Det går framåt här med! Längtar tills du kommer!

2009-03-17 @ 14:12:13
Postat av: Emma

Snön är borta här med! :D. här är det varmt och solen skiner idag, inte så att man kan gå i bara tröja(Om man inte är jag då) men folk har bytt ut vinterjackorna ialla fall.

2009-03-19 @ 12:19:27
URL: http://emange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0