Franska

Min kär mor skickade en länk till mig om utomlandsstudier.
Det visade sig vara väldigt fina och bra spåkkurser.
Jag tittade runt lite och nu är jag helt sjuk efter att få åka till Frankrike ca två månade eller så och gå en språkkurs. Jag tror att Vichy är det bästa stället. Riktigt franskt, vackra gamla hus, vacker natur, bra skola, vettigt pris. (Det är dyrt ska ni veta.) 
Oh, det skulle vara så kul att få åka!!
Men jag vill inte resa själv.
Så min stora fråga är: Någon som vill följa med? Vem som helst! De tar emot alla varianter av kunskap. Var inte rädd. CSN ger lån. Vem som helst!!!
SNÄLLA!!!!




Kommentarer
Postat av: mamma

virrpanna

2009-02-17 @ 23:12:31
Postat av: Emma

Tyvärr. det fanns inget på Irland på den där sidan?

2009-02-18 @ 19:37:44
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Catha

Håller me´ mamma, kom HEM!!!!

2009-02-24 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0