Ja da sitter man har igen da

Brorsan har semester den har veckan och en kompis fran Uppsala ar har pa besok. Han kom imorse.

Men nu var brorsan upptagen ikvall. Och jag lamnades har att vara vardinna.

Jag gjorde mat och diskade. Under den tiden hinner killen ta upp sin dator. Sen kommer kollegan och ska halla oss sallskap. Vid det laget har jag satt pa datorn for att kolla min mail. Sa han satter ocksa pa sin dator, kollegan.


Sa nu sitter va har igen. Tva killar i soffan och jag ifatoljen. En film gar pa TVn (National Treasure II) och vi sitter med var sin dator. Ingen sager ett ljud. Bara tangeneter som smattrar. Och Nicolage Cage som leker overintelligent igen.

Jag ar en dalig vardinna.


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe, ta fram ett spel nästa gång blir de nog glada :D

2009-04-21 @ 13:12:45
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Syrran

Det är inte lätt att vara värdina... Jag har lite mer dramatiska metoder, ring så får du höra...

2009-04-21 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0