"Mitt i ett äventyr..."

Nu så här mot slutet undrar man: vad händer härnäst? Vad ska jag göra nu? Jag fick ett svar idag i alla fall.
En vän till mig och hennes vän, som jag inte känner jätteväl men har träffat, berättade att de ska åka till Spanien några dagar. Jag blev helt jätteavundsjuk, vänligt välmenande avundssjuk, och sa "åh, jag vill fälja med!" Okej sa dom.
Så idag bestämdes det: Jag ska åka till Spanien två dagar, en dag Milano, någon dag Venedig och sen hem till Sverige igen.
AHHHHH!!!!
Jag har alltid dröm om att resa. Speciellt runt i medelhavsländerna. Nu ska jag få göra det som en avslutning till bibelskolan. Gud är så god!!!!
Vi beställer biljetter ikväll.

Jubla och Dansa...
Du har vänt min klagan till jubel....
Du har gjort mig glad....
Mitt i ett äventyr.....

Min själ sjunger


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var inte många dagar :P

2008-05-22 @ 14:19:45
URL: http://Emange.blogg.se
Postat av: stina

Inte visste jag att Venedig ligger i Spanien? :) kul för dig iallafall.

2008-05-24 @ 11:16:15
URL: http://fagbag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0