Farliga fallor

Jag har de senaste aren eller sa sagt att, inte en chans att jag skaffar Facebook eller blogg. For mycket arbete till ingen nytta. Ingen kommer lasa i alla fall, och jag kommer bara bli arg och besviken. Och Facebook kanns som ett samlingsstalle for alla dom som ar for vuxna for Lunarstorm. Skaffa skype orkar jag inte heller med, mer arbete och folk att halla reda pa.
Sen aker man till Bulgarien, och alla som man vill halla kontakten med, jag de har bara Facebook och Skype. Sa nu far man nog vackert skaffa det, annars kommer man tappa dom. Och skaffar man allt annat en riktig medborgare ska ha, maste man ju ta hela kitet, sa av ren impuls har jag nu skaffat blogg ocksa. Den enda som kanske kommer lasa da och da ar val emma, for att jag har last i hennes nyligen och kommenterat allt. Kanns som att falla i synd nastan....
Mitt forsta inlagg skrivs alltsa i totalt kapitulation for internatsamhallets grupptryck. Jag ar besegrad.

Kommentarer
Postat av: Emma

muahahaha

2008-03-25 @ 11:08:41
URL: http://emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0