Sommarens stora helg

Min kära bror kommer hem!!! Hälsar på. Han har varit i England i snart tre månader och är nu hemma för första gången sen han blev engelsman. Och hela Sverige vaknar.
Gänget från Uppsala kommer hit. Hur kul som helst ju. När min äldste bror kommer drar han till sig kompisar och händelser som en blomma drar till sig bin. Det har blivit fart hemma. Mamma och min syster putsade fönster i veckan.
Det blir fart i Uppsala. Alla skyndar för att möta upp honom. Det blir fart på kusinen. Han går och gifter sig. (Fast den äran kanske inte tillfaller brorsan.) Det blir fart på fiskarna. Dom ska fiskas, dödas coh ätas.
Helt enkelt: det händer mycket i helgen.
Det blir: fredag Liseberg. Lördag: bröllop. Söndag: fiska gös och sova under bar himmel ute på en ö. Om det sen var nått på måndag så har jag inte blivit informerad om det.
Så just nu håller jag på och förbereder mig. Städar, väljer kläder, tar ut pengar, laddar mobilbatteriet, så att inget ska hänga upp sig i maskineriet. Sånna här dagar vill man bara njuta och ha riktigt kul!!! Som man ska ha när man är ung och mår bra. Och dessutom är ledig från jobbet.

Kommentarer
Postat av: lisa åhlander (om du inte fatta att de va jag :b)

vilken rolig blogg du har,

man blir glad av att se din bild

högst upp :)

2008-07-04 @ 00:02:46
Postat av: caroline

Kul att läsa om dina förberedelser inför helgen :) Den blev riktigt lyckad tycker jag. Hoppas vi kan göra fler saker tillsammans i fortsättningen!

2008-07-08 @ 16:28:23
Postat av: David

Det var roliga och trevliga ord en måste jag säga. Ja jag hade jättekul hela helgen (så när som på när du höll på att köraöver vår båt med din motorbåt).

Tack för en jätte trevlig och väldigt intensiv helg.

Mvh David

Ps: Min chef tyckte att jag så trött ut då jag kom tillbaka ;O)

2008-07-13 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0