Säg inte att jag inte ställer upp för de mina

Brodern min har inte läst  min blogg på ett tag. Så han är inte riktigt uppdaterad med mina åsikter, därför kom det lite som en chock för den stackaren (:D) när hans kompis igår påpekade att hon hade fått reda på hans matvanor och att de behöver förbättras. ( Inlägg: Fältstudier)
Det faktum att jag har lagt upp det på nätet har jag fått höra hela dagen och skall nu därför ge honom lite upprättelse.
Det jag menade påpeka, för det första, med mitt inlägg var inte att kritisera hans leverne, bara påpeka olikheterna mellan fruntimmer och ungkarlar. (Inte för att jag räknar mig själv som fruntimmer riktigt än).
För det andra. Han bjöd mig på sån där halvlagad mat idag. Den var riktigt god.
För det tredje; det är inte det enda han äter. Han äter normal mat på arbetstider och vill ha enkel mat hemma.

Extra tillägg. Han gav mig en välbehövlig massage idag. Pluspoäng. OCh han kom hem extra tidigt från Tyskland för att jag inte skulle behöva vara ensam för länge. Mer poäng.


Jag borde skapa en blogg till:

Min Brors Poängställning.
Uppdatering vid varje utmärkande förändring.
Plussidan vs. minusidan
Endast här på tillgänglig.guldklimp.blogg.se

Jag känner mig som en äktenskapsmäklare.
Ungkarl till salu! Trygg och säker konstruktion, någon att lita på i stormarna, behöver bara lite ytputs.


Okej, DET  HÄR vet jag inte om han gillar. Men jag gör. :D

Jag är en ond människa

Love and Peace, Health and Security. Emme has left the building


Kommentarer
Postat av: Julia

He, he... Jag spädde kanske på lite extra också, anade att du skulle få höra vad "vad har du skrivit egentligen!!!" Men nu i fortsättningen ska jag bara säga hur mycket gott du skriver om honom, t ex att han är en kanon ungkarl som du har till salu och som bara behöver lite ytputs. Och att du ordnat en egen blogg i detta syfte!!! Det kallar jag en sann syster! Han bli sååå glad igen och omedelbart förlåta dina anmärkningar på hans matvanor =D

2008-12-13 @ 02:16:33
Postat av: Emme

Tack Julia. Känns skönt att få stöd från någon. =D

2008-12-13 @ 17:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0